Простий спосіб автоматизувати роботу з документами у вашій компанії
Чому варто обрати нас?
Інші СЕД
XНадзвичайно дорогі – ціна сягає сотень тисяч та навіть мільйонів гривень. Неможливо зрозуміти фінальну суму на початку співпраці, мають приховані платежі
X Занадто складні. Після впровадження, співробітники продовжують працювати з паперовими документами та погоджують їх через email i месенджери.
XНе підтримують зовнішній документообіг з контрагентами.
XСкладна та дорога підтримка і оновлення
СЕД «Вчасно»
V Єдина зрозуміла ціна – 7500 грн на рік для необмеженої кількості співробітників та документів.
V Простий сервіс. Не потребує спеціального навчання.
V300 000 українських підприємств вже зареєстровані у «Вчасно» та підпишуть ваші документи у відповідь.
V «Вчасно» – хмарний сервіс та оновлюється автоматично
Можливості СЕД «Вчасно»
Опрацьовувати документи з вашими колегами
Відповідальні співробітники можуть опрацьовувати документи паралельно або почергово, для внутрішнього погодження — без накладення е-підпису.
Кількість користувачів у сервісі необмежена
Зареєструйте усіх працівників вашої компанії, які мають справу із документами. Прискорюйте бізнес, скоротивши на 50% час та гроші на опрацювання документів.
Для кожного налаштування різних прав доступу
Налаштовуйте доступи для окремих співробітників, груп працівників, відділів та підрозділів. Різні рівні доступів до документів — це зручно та безпечно.
Коментарі
Залишайте коментарі до документів на будь-якому етапі підписання — це робить обговорення та узгодження ще простішим.
Сценарії погодження
Задля економії вашого часу, ми створили сценарії погодження: документи надходять усім потрібним співробітникам у правильному порядку.
Система сповіщень
Підписуйте документи за кілька секунд та миттєво отримуйте повідомлення про підпис контрагентами.
Переваги СЕД «Вчасно»
Прозорість всіх бізнес-процесів компанії
Скорочення часу на опрацювання документів
Зручність роботи з електронними документами
Підвищення відповідальності працівників компанії
Поліпшення якості взаємодії між колегами та партнерами бізнесу
Значна економія коштів на паперове діловодство
Які документи можуть бути в електронній формі?
Введення в експлуатацію
Накази по підприємству
Заяви на відпустку
Службові записки
Переміщення ТМЦ
Звіти по відрядженню
Зовнішні документи
Будь-які внутрішні документи
Отримати консультацію
Вартість СЕД
СЕД «Вчасно»
до 25 співробітників
10 000 грн/ на рік
Підписання вхідних документів
Підписання та надсилання вихідних документів без обмежень