Про перехід на електронний документообіг
Перехід на електронний документообіг істотно підвищив і ефективність роботи майданчика, і швидкість укладання договорів між нашими клієнтами, і надійність послуг. При паперовому документообігу клієнти нарікали на складність ідентифікації підписанта, низьку швидкість обміну документами між учасниками процесу перевезення. Інтеграція з хмарним сервісом електронного документообігу "Вчасно" вирішила комплекс проблем: тепер підписувати документи щодо маршруту (Заявку на перевезення, Рахунок і Акт виконаних робіт) за допомогою електронного цифрового підпису можна прямо в системі Sovtes. Зараз ми також працюємо над процесом підписання товарно-транспортної накладної в електронному вигляді, щоб наші клієнти назавжди забули про проблеми, пов'язані з поштовою та кур'єрською відправкою цих паперів.
Важливий нюанс — вибір сервісу електронного документообігу, який стане партнером компанії. Ми звертали увагу на простоту і надійність рішення. Важливо, щоб клієнтові не потрібно було встановлювати на комп'ютер додаткові програми. "Вчасно" влаштований так, що для доступу до документів досить бути підключеним до інтернету. Для нас також була важлива гнучкість в процесі налаштування інтеграції з нашим онлайн-рішенням — і тут сервіс "Вчасно" виявився поза конкуренцією. Крім того, ще один ключовий пункт — безпека і збереження документів. "Вчасно" зберігає документи на хмарних серверах, максимально захищених від злому, оскільки це хмарний сервіс — з ним у клієнта не виникне небезпеки зараження комп'ютера вірусом при оновленні.