Перемоги компанії "Нова пошта": результати використання електронного документообігу за рік
  • які проблеми були вирішені "Новою поштою" за допомогою впровадження ЕДО
  • які були змінені процеси в компанії
  • яких результатів було досягнено за допомогою роботи у "Вчасно"
За один лише 2018 рік у компанії "Нова пошта" зекономили 4570 робочих годин та 571 людино-годину.
Як почався шлях переходу на ЕДО групою компаній "Нова пошта"? У 2017 році компанія прийняла рішення про необхідність переходу на електронний документообіг і обрала для цього сервіс M.E.Doc. Однак перехід на даний сервіс не приніс бажаних результатів в силу ряду проблем:
  • платність сервісу для контрагентів
  • необхідність інтеграції чи відсутність M.E.Doc
  • зменшення довіри до сервісу після вірусної атаки (вірус "PetyA", червень 2017)
Відтак у компанії почали шукати альтернативу, відштовхуючись від основних завдань:
1. Зручність для клієнта:
  • без додаткових витрат
  • легкий перехід
  • високий рівень безпеки
  • відсутність додаткових інтеграцій
2. Зручність для компанії:
  • високий рівень безпеки
  • інтеграція з існуючими процесами та ERP
Свій вибір група компаній зупинила на сервісі "Вчасно", першою компанією в ланцюжку переходу на ЕДО від "Вчасно" стала "Пост Фінанс". В процесі переходу на "Вчасно" для "Нової пошти" реалізоване спеціальне рішення Vbox, яке дозволяє підписувати 10 000 документів протягом 30 хвилин та XML-документів на 100 000 рядків протягом 3 хвилин.

Вже через півроку були отримані перші справжні результати. Близько 100 тис грн витрат було зекономлено за рахунок відмови від паперових документів. Також відбулося пришвидшення закриття періоду в обліковій системі - клієнти отримують акти кожного 2 числа наступного місяця. Підписання документів стало в 36 разів швидше. А ключовим зі сторони контрагента стала можливість підписання великої кількості документів безпосередньо з ERP контрагента.

vchasno.ua