Які документи можуть бути в електронній формі?
Дізнайтеся, які процеси вашої компанії ви можете прискорити і як зекономити кошти
Договори
Електронний двосторонній чи багатосторонній договір. Миттєво висилайте договір партнерам та отримайте назад з підписом в той же день. Прискорюйте швидкість оформлення досягнутих домовленостей та починайте роботу без очікування на листоношу.

В сервісі ви можете безкоштовно обговорювати з юристами контрагентів пункті договору за допомогою коментарів. Жодна правка та зауваження не загубляться.Всі документи в сервісі "Вчасно" надійно та безкоштовно зберігаються упродовж трьох років. Термін може бути збільшено.
Замовити консультацію
Рахунки та акти наданих послуг
Надсилайте рахунки з повноцінним підписом електронного формату. Це значно спрощує отримання коштів та початок роботи.Акти можна підписувати миттєво на будь-якій відстані. Щоб відправити документи вашому партнеру, достатньо його ЄДРПОУ та електронної пошти. Якщо ваш контрагент ще не зареєстрований у сервісі "Вчасно", ми разом з актом вишлемо детальну інструкцію як користуватись ЕДО.


Заощаджуйте гроші та час, відмовившись від оформлення пачок рахунків та актів щомісяця. Не треба буде платити за послуги пошти та відслідковувати повернення підписаної паперової копії.Швидше отримуйте оплату наданих послуг з оформленими документами онлайн.


Замовити консультацію
Видаткові накладні
Миттєво отримати первинні документи – можливість оперативно його опрацювати та мати завжди актуальні дані складського обліку.

Використання електронних видаткових накладних зменшує вірогідність помилки в опрацюванні документа.

Більше не варто перейматися за справжність підпису на накладній. Легітимність електронного підпису легко можна перевірити у ЦЗО, а право підписанта підтвердить довіреність.

Замовити консультацію
Внутрішні документи
Підписуйте документи всередині вашої компанії та автоматизуйте такі процеси:

  • Введення в експлуатацію
  • Заяви на відпустку
  • Переміщення ТМЦ
  • Накази по підприємству
  • Звіти по відрядженню
Замовити консультацію
Офіційні листи
Для того щоб надіслати лист з офіційним зверненням можна використати сервіс "Вчасно". Для цього сформуйте його у будь-якій програмі, завантажте в сервіс, підпишіть за допомогою ключа та надішліть адресату на електронну пошту. Такий лист буде мати однакову юридичну силу, що й паперовий.
Замовити консультацію
Двосторонні документи
Сервіс дозволяє онлайн обмін файлами будь-якого формати з е-підписом:
  • Акти звіряння взаєморозрахунків
  • Додаткові угоди
  • Акти нестандартних форм
  • Довіреності
Замовити консультацію
Електронна товарно-транспортна накладна
Офіційна, створена відповідно до всіх вимог закону е-ТТН. Команда сервісу співпрацює з профільними Міністерствами України щодо впровадження обміну ТТН у електронному вигляді між всіма учасниками процесу перевезення.

Відправник підписану цифровим підписом е-ТТН надсилає перевізнику і одержувачу вантажу. Для водія необхідно роздрукувати паперову накладну, для перевірки цієї ТТН в дорозі.

Після того, як вантаж доставлять і він пройде перевірку, одержувач поставить на е-ТТН свій КЕП, і документ з підписами всіх сторін миттєво з'явиться в бухгалтеріях всіх учасників перевезення.

Таким чином документи не губляться на пошті. Обмін здійснюється миттєво, отже, скоріше закривається угода, скоріше надходять грошові кошти.

Обмін ТТН в електроному вигляді значко прискорює обіг грошових коштів. Адже немає потреби очікувати на паперовий документ з поїздки.

Команда сервісу має трирічний досвід впровадження електронного документообігу, проходження податкової перевірки онлайн та кейси індивідуальної розробки додаткового функціоналу.
    Замовити консультацію